تعمیر موتور کولر گازی

خانه » تعمیر موتور کولر گازی

[vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

تعمیر موتور کولرگازی

تعمیر موتور کولرگازی را زمانی انجام می‌دهیم که مطمئن شویم ایراد از موتور کولر گازی ما است. در کل، موتور ضروری‌ترین قسمت کولر گازی است و می‌توان گفت موتور، قلب کولر گازی است. وظیفه موتور، متراکم کردن مایعات و گازهاست؛ که با این فشرده سازی، هوای سرد ایجاد می‌شود. تعمیر موتور کولر گازی کاری تخصصی و هزینه‌بر است برای همین موضوع برای تایید خرابی و تعمیر کولر گازی حتما به متخصص در این زمینه نیاز دارید. در این مطلب قصد داریم چگونگی تعمیر موتور کولر گازی را برای شما توضیح دهیم.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text text_larger=”no”]

دلیل سوختگی کمپرسور در کولر گازی

در ابتدا باید گفت که وظیفه انواع کمپرسور کولر گازی مکش گاز از اواپراتور و حرکت دادن آن به سمت کندانسور است. در صورت خرابی و مشکل، این وظیفه به خوبی انجام نمی‌شود. زمانی که مکش گاز کولرگازی به درستی انجام نشود، دستگاه، گازی برای وارد کردن نخواهد داشت و در نتیجه خنکی احساس نمی‌شود و هوای خنکی نیز ایجاد نمی‌شود. در زیر چند علت اساسی سوختگی کمپرسور در کولر گازی را برای شما بیان می‌کنیم:

  • معیوب بودن فن و نیاز به تعمیر فن کولر گازی
  •  کثیف بودن کندانسور
  •  ولتاژ نامناسب
  • نامناسب بودن سیم های لاکی موتور
  • کم شدن مبرد
  •  اشکال در سیم پیچ راه انداز یا کمکی

دقت داشته باشید که تعمیر کمپرسور کولر گازی و رسیدگی به سیم پیچی کمپرسور کولر گازی از جمله تعمیرات تخصصی کولرهای گازی هستند، پس حتما این کار را به متخصصان بسپارید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

مقاله قبلی

تکنسین سرویس کولرگازی

مقاله بعدی

عیب یابی کولر گازی

شروع به تایپ کنید تا پست های مورد نظر خود را ببینید.