بلاگ, خدمات تعمیرات, خدمات تعمیرات پکیج, نصب و سرویس و تعمیر پکیج

سرویس و تعمیر پکیج آریستون

سرویس و تعمیر پکیج آریستون

نصب و سرویس و تعمیر پکیج آریستون

برای خیلی از ما پیش آمده است که پیکج ما به خوبی کار نمی کند، روشن می شود اما گرم نمی کند، یا اینکه در پنل خود خطاهایی را نمایش می دهد.نسیم سرویس با سرویس و تعمیر پکیج آریستون در خدمت شماست و در اسرع وقت برای شما کارشناس سرویسکار پکیج آریستون ارسال می کند.  هر کدام از این خطاها برای انجام نشدن یک سری عملیات است. بعضی از این خطاها اگر جدی گرفته نشوند می توانند خطرات جبران ناپذیری را به خانه و خانواده بزنند. پس پیشنهاد ما این است که به جای جستجو در خصوص کد خطای پکیج آریستون به سراغ یک متخصص و تعمیر کار بروید تا بیاید و مشکل شما را حل کند. زیرا سیستم گرمایشی پکیج اگر دریچه خروجی اش خراب باشد منجر به سانحه ای دلخراش خواهد شد.

ما در مجموعه نسیم سرویس با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکاران پکیج برای برند آریستون میکشیم بهترین خدمات را در این زمینه در شهر تهران به شما بدهیم. شما در هر کجای شهر تهران می توانید درخواست خود را مبنی بر تعمیر پکیج آریستون به مجموعه ما مخابره کنید تا در کمترین زمان ممکن و فوری تعمیرکاران ما را در کنار خود داشته باشید.

مجموعه نسیم سرویس دارای تیمی متخصص برای انجام کلیه خدمات تاسیساتی سیستم های گرمایشی از جمله تعمیر و سرویس پکیج آریستون می باشد. خدمات ما فعلا محدود به شهر تهران است که با سرعت زیاد سعی داریم آن را به شهرهای همجوار هدایت کنیم.

عیب یابی پکیج آریستون

 

هر پکیج دارای حداقل 15 تا 20 قطعه اساسی است که در هنگام تعمیر پکیج باید تک تک این قطعات چک شوند تا از سلامت کامل دستگاه اطمینان حاصل شود. البته در پکیج های امروزی برای درست کار نکردن هر کدام از قطعات کدهای خطایی در نظر گرفته شده است که هر کدام از آنها نشان دهنده درست عمل نکردن قطعه یا قطعاتی در پکیج دیواری است. در زیر لیست خطاهای متداول در پکیج دیواری آریستون را بررسی می کنیم:

درباره پکیج های آریستون

شرکت آریستون یکی دیگر از بهترین برندهای پکیج می باشد که از سال 1350 کار خود را با هدف تولید دیگ های چدنی آغاز نمود. اما این شرکت بعد از آغاز فعالیت، تولید پکیج های حرارتی را نیز در دستور کار خود قرار داد و با دریافت گواهینامه های 4472 و4473 از اداره استاندارد ایران و ایزو 9001 از اس جی اس سوئيس توانست توانمندی های کیفی خود را به خوبی نشان دهد. در آخر باید این نکته را متذکر شویم که علاوه بر توجه به بهترین برندهای پکیج، مراجعه و خرید از مراکز معتبر فروش از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که تنها در این صورت است که شما می توانید از سالم بودن دستگاه خود اطمینان حاصل کنید و از گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر آن بهره مند شوید.

نوشتن یک کامنت

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز * مشخص شده اند