بلاگ, کد خطا و ارور های پکیج

ارور های پکیج شوفاژکار

کد خطا و ارور پکیج شوفاژکار

کد خطا و ارور پکیج شوفاژکار

مجموعه نسیم سرویس در جهت شناسایی و آشنایی با کد خطا و ارور پکیج شوفاژکار اطلاعاتی را که در بر گیرنده ی تجربه ی کادری مجرب و با تجربه آماده خدمت رسانی در سراسر شهر تهران با ارزان ترین قیمت و سرویس دهی در محل می باشد را برای شما در این مطلب جمع آوری کرده است. برای سرویس پکیج و تعمیر پکیج شوفاژ کار به ارورهای آن دستگاه نیاز است که در زیر آمده است.

کد خطا : E0

شرح خطا :  فشار آب مدار به زیر 5/0 بار رسیده است – توسط شیر پرکن فشار را بالا ببرید .

کد خطا : E1

شرح خطا :  عدم تشخیص یا ایجاد شعله می باشد– عوامل وابسته به ایجاد شعله همچون شیر گاز و جرقه زن را چک نمایید .

کد خطا : E3

شرح خطا :  سنسور آبگرم رفت شوفاژ عمل نمی کند – سنسور تعویض شود یا سنسور به طور مناسب نصب گردد .

کد خطا : E4

شرح خطا :  اخطار از سنسور دود کش می باشد – مسیر خروجی دود را چک کنید – خروجی دودکش مسدود است – سنسور فشار معیوب می باشد .

کد خطا : E5

شرح خطا :  اخطار از سنسور دود کش می باشد – مسیر خروجی دود را چک کنید – خروجی دودکش مسدود است – سنسور فشار معیوب می باشد .

کد خطا : E6

شرح خطا :  حسگر شعله عمل نمیکند – برد کنترل معیوب است – حسگر را تعویض نمایید.

کد خطا : E7

شرح خطا :  مشعل بدون گردش آب داخل مدار گرمایش و یا بدون عملکرد پمپ روشن می شود – معیوب بودن پمپ – برد کنترل معیوب است .

کد خطا : E8

شرح خطا :  دمای آبگرم شوفاژ از 85 درجه تجاوز کرده است – سنسور آبگرم رفت شوفاژ معیوب است – سنسور و سوئیچ حرارتی تعویض شود .

کد خطا : E9

شرح خطا :  سوئیچ حرارتی 95 درجه عمل نمیکند – سنسور حرارتی خراب است – پمپ چک شود –  مدار گرمایش چک شود .

کد خطا : EC

شرح خطا : عدم ارتباط بین برد نمایشگر و برد کنترل می باشد– کابل و سوکت های ارتباطی بین برد و نمایشگر چک شود – تعویض سیم ارتباطی .

کد خطا : EE

شرح خطا :  دمای آبگرم خروجی مصرفی مطلوب نیست – سنسور دمای آبگرم معیوب است یا درست نصب نشده است – سنسور تعویض شود .

کد خطا : EF

شرح خطا :  دمای آبگرم مصرفی بیش از 80 درجه است – سنسور دمای آبگرم مصرفی معیوب است – سنسور آبگرم و سوئیچ حرارتی چک و در صورت نیاز تعویض گردد .

کد خطا : درجه بالا نمی رود

شرح خطا :  حجم ورودی آب بالاست – پایین بودن فشار یا ظرفیت حرارتی گاز ورودی – بوسیله شیر دستگاه حجم ورودی آب و گاز را تنظیم کنید – رگلاتور تنظیم شود .

کد خطا : درجه حرارت واقعی با تنظیم شده متفاوت است

شرح خطا :  برد کنترل معیوب است – برد نیاز به تعمیر و یا تعویض دارد .

کد خطا : دمای محیط پایین است

شرح خطا :  افت گرمای محیط – رادیاتور و ظرفیت دستگاه برای این محیط کم است – منزل عایق نیست – ظرفیت دستگاه و عوامل هدر رفتن گرمای محیط را چک کنید

سرویس دوره ای پکیج نیازی ضروری

برای رفع ارور ها بعد از مشاهده کد خطا و ارور پکیج شوفاژکار می بایستی حتما با ما در نسیم سرویس تماس بگیرید. ما در اسرع وقت برای شما سرویس کار و تعمیر کار پکیج حرفه ای ارسال می کنیم. این دستگاه در تمام روز و طول سال روشن است و رسیدگی به آن ضروری است. مراقبت از آن زمان زیادی را نمی‌ خواهد. کافیست تا هفته ای یکبار فقط به پنل، نگاهی بیندازید و چراغ‌ها را رصد کنید. این کار نهایتاً ۳ دقیقه از شما زمان خواهد گرفت اما نتیجه آن تضمین سلامت دستگاه خواهد بود و از همه مهمتر این است که هیچ خللی در دریافت آب گرم مصرفی و یا حتی گرمایش منزل در فصل زمستان و پاییز نخواهید داشت.

مطالب مرتبط