بلاگ

تعمیر تخصصی چیلر

سرویس و تعمیر چیلر

تخصصی ترین مرکز سرویس و تعمیر چیلر

تعمیر چیلر و سرویس چيلر ( سرویس و تعمیر چیلروظيفه معمولي يک مهندس اجرايي يا تکنسين با تجربه چیلر است. اما يک اپراتور یا تعمیرکار ناوارد حداقل زياني که وارد مي سازد، کاهش عمر مفيد چيلر، يا خراب و بلا استفاده کردن زود هنگام آن است. براي در يافتن اشکالاتي که در اثر ندانم کاري اپراتورها در يک سيستم چيلر ايجاد مي شود، بهتر است تا حد امکان تعمیر و سرویس چیلر را به متخصص آن بسپارید تا از ایجاد دیگر آسیب ها جلوگیری به عمل آید

از انجایی که ساختمان چیلرها نسبت به سایر سیستم های تهویه مطبوع کمی پیچیده تر می باشد. تعمیرات چیلر  نیازمند بهره مندی از تخصص، دانش کافی و تجربه می باشد و به همین دلیل بسیاری از صاحبان مشاغل صنعتی و کارخانه ای در بازه های زمانی منظم به منظور تعمیر ، سرویس و نگهداری تجهیزات، نیازمند استفاده از این خدمات هستند اما همواره یکی از دغدغه های آنان این است که این کار را بر عهده چه کسانی و چه مجموعه ای قرار دهند تا نتایج به دست آمده از عملکرد تجهیزات راضی کننده باشد و پشتیبانی و سرویس چیلر و تعمیر چیلر به بهترین شکل به انجام برسد.

ما در اینجا به شما شرکتی را معرفی می کنیم که می توانید با آرامش خاطر و اطمینان کامل انجام هرگونه از خدمات چیلر ساختمانی یا صنعتی خود مانند ( سرویس چیلر ، تعمیر چیلر ، راه اندازی سرمایش و گرمایش چیلر ، اسیدشویی چیلر ، شارژ گاز چیلر و… ) را به ما بسپارید. استاد سرما با بیش از ۱۰ سال سابقه کاری در زمینه تعمیر چیلر و سرویس چیلر در حال خدمات رسانی به همشهریان عزیز می باشد که این از بزرگترین افتخارات این مجموعه می باشد که در تمام این سالها توانسه است به طور کامل رضایت و اعتماد مشتری را جلب کند.

اسیدشویی و سرویس چیلر

جهت اطمینان از عملکرد صحیح و طول عمر هر وسیله ­ای نگهداری و سرویس با دوره ه­ای دقیق و مناسب لازمه آن می ­باشد. سرویس چیلر از مهمترین نیازهای چیلر می ­باشد. در هنگام راه ­اندازی مجدد چیلر، یک تکنیسین مجرب خرابی احتمالی چیلر را در طول کارکرد فصلی آن باید پیش­بینی کند در غیر این صورت خسارات احتمالی به چیلر وارد می­ شود که بسیار سنگین و غیر قابل جبران می­ باشد

باید توجه داشته باشیم که هر نوع از چیلر بدون در نظر گرفتن برند یا کشور سازنده آن احتیاج به سرویس دارند و اگر هر چند وقت یک‌ بار سرویس نشوند خراب‌شده و احتیاج به تعمیرکار دارند که ممکن است در اوج گرمای تابستان شما را از سرمای خودش بی‌نصیب گذاشته و علاوه بر هزینه و پیدا کردن یک تعمیرکار خوب چند ساعتی حتی چند روزی را در گرما بمانید، بنابراین بهترین راه پیشگیری است یعنی قبل از خراب شدن چیلر آن را سرویس کنید زیرا تعمیرات چیلر یکی از احتیاجاتی است که میبایست در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود.

به جرات می توان گفت که سهل انگاری در نگهداری و سرویس چیلر در دراز مدت شما را مجبور به تعمیر چیلر خواهد کرد تعمیرات چیلر  در مقایسه با سرویس چیلر  بسیار پر هزینه خواهد بود.

یکی از خدمات تخصصی مجموعه نسیم سرویس تعمیر پکیج و ارائه ی نگهداری و سرویس چیلر و رسوب زدایی چیلر به صورت دوره ای با بهترین کیفیت به همراه ضمانت اجرایی می باشد. ما با برخورداری از کادر فنی مجرب که متشکل است از تکنیسین های با تجربه و کارشناسان متخصص، آماده ی خدمت رسانی به متقاضیان محترم در استان البرز،تهران و توابع خواهیم بود .

تا حد امکان در نگهداری و رسوب زدایی چیلر و سرویس چیلر خود به صورت دوره ای کوتاهی نکنید این امر باعث افزایش میزان بازدهی دستگاه شما می شود و همچنین با سرویس چیلر از پرداخت هزینه های سنگین تر جهت تعمیرات چیلر جلوگیری می کنید.

مطالب مرتبط