بلاگ, خدمات تعمیرات, خدمات تعمیرات پکیج, نصب و سرویس و تعمیر پکیج

برای تعمیر پکیج در پرند به کجا مراجعه کنیم؟

تعمیر پکیج در پرند

عمر پکیج در پرند ، نصب و تعمیرات تخصصی انواع پکیج خارجی و داخلی تعمیر برد تعمیر و شستشوی مبدل سرویس سالیانه شستشوی رادیاتور تامین قطعات اصلی انواع پکیج تعمیرات قطعاتی که قابلیت تعمیر دارند به صورت شبانه روزی پکیج چیست؟ یک نوع سیستم گرمایشی می باشد که جایگزین موتورخانه ها شده اند. به دلیل اینکه موتورخانه ها هم به مکان جداگانه نیاز دارد و هم اینکه هزینه های بالایی دارند، پکیج ها می توانند جایگزین مناسبی برای آنها باشند. این سیستم ها دارای دو نوع دیواری و زمینی هستند. برای تعمیر پکیج در پرند شما می توانید به گروه نسیم سرویس ( استاد سرما ) مراجعه کنید .

نمایندگی تعمیرات پکیج در پرند

نمایندگی تعمیر پکیج در پرند ، اولین گام برای تعمیر پکیج این می باشد که برند آن را بشناسید به این دلیل که یافتن عیب در هر برند از پکیج با هم متفاوت می باشد. در صورتی که پکیج دیواری با اختلال روبرو شده است، با خواندن مطلب زیر می توانید تا 80 درصد از مشکلات پکیج خود را برطرف کنید. کد خطای پکیج های دیواری هشدارهایی هستند که به وسیله برد الکترونیک برای عیب یابی مشکل دستگاه نشان داده می شود. در صورتی که با خرابی پکیج مواجه شدید باید موارد زیر را چک کنید:

فشار بار پکیج را چک کنید تا کمتر از یک نباشد.

کد خطای پکیج را چک کنید.

از دلایل خرابی می تواند معیوب بودن فلوسوئیچ باشد که اولین علت سرد بودن آب است.

از دیگر دلایل سرد بودن رادیاتور سوختن پمپ می باشد.

در صورتی که موارد بالا را چک کردید و نتوانستید که مشکلات پکیج را برطرف کنید جهت نمایندگی تعمیر پکیج در پرند می توانید با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید.اگر پکیج در منزل دارید باید اقدامات زیر را بلد باشید

تنظیم کردن فشار بار داخل پکیج

انجام هواگیری تک به تک رادیاتور ها در مواقعی که نصف رادیاتور سرد هستند و نصف دیگر گرم هستند

مراحل راه اندازی گرمایش پکیج

نحوه تنظیم دمای آب گرم مصرفی و رادیاتورها از روی دستگاه

خانه داران باید بدانند که شیرهای اهرمی در زمان عمودی به لوله بسته هستند ، و در زمانی که موازی با لوله قرار دارند باز هستند

خانه داران باید بدانند که شیر پرکن زیر پکیج در جهت عقربه های ساعت یا به سمت راست بسته می شود ، و اینکه این شیر همیشه باید در انتهای کار بسته باشد.

خانه داران باید بدانند که اجازه ندارند در فضای بالای دستگاه وسیله قرار دهند

خانه داران باید بدانند که پکیج برای کار نیاز به وجود اکسیژن دارد ، پس بهتر است محیط ‌را بسته نکنند

کار های که نباید با پکیج انجام دهید

مهمترین اشتباه خانه داران در فصل سرما این است که هنگام خروج از خانه دستگاه را خاموش می کند .

چنانچه پکیج داخل بالکن قرار داشته باشد ممکن است دچار یخ زدگی شدید شده و بلوک های آن ترک بخورد

در در فصل سرما زمانی که می خواهید از خانه بیرون بروید

دستگاه را در حالت رادیاتور قرار داده و دمای آن را در کمترین حالت قرار دهید

شیر رادیاتور های داخل منزل را ببندید

شیرهای رفت و برگشت رادیاتور را باز بگذارید

برق و گاز را قطع نکنید ،ولی فلکه آب را ببندید

با انجام این اقدامات در فصل سرما زمانی که پکیج بیش از حد سرد شود خود به خود روشن می شود.

سوالات متداول و مشکلات معمول تعمیرات پکیج در پرند

تعدادی از خرابی های عمومی پکیج های حرارتی هستند که بیشتر از بقیه نیاز به تعمیرکار پکیج در پرند دارند ، و بیشتر تکرار میشوند ، در این قسمت از مقاله تعدادی از آنها رو برای شما قید میکنیم شاید با مشکل شما هماهنگ بوده و یا بتوانید آنرا خود بر طرف کنید و یا راحت تر تصمیم بگیرید تا با یکی از تعمیرکاران زبده پکیج در پرند تماس بگیرید:

1- سر صدای زیاد پکیج های دیواری

خب پکیج های دیواری به خاطر داشتن منبع انبساط، مشعل و پمپ آب هنگام گرم کردن، آب سر و صدای معمولی رو دارند اما این سر و صدا به میزانی نیست که برای اعضای خانه آزاردهنده باشه اما اگر پکیج شما دارای سر و صدای زیادی هست که احتمال خرابی در آن وجود داره که باید قطعه ای در آن توسط متخصص تعمیر پکیج در پرند تعویض و یا تعمیر بشه معمول ترین مشکلی که باعث سر و صدای پکیج میشه مشکل هواگیری هست؛ همچنین وجود رسوب در لوله ها که به مرور زمان ایجاد میشه میتونه باعث پر سر و صدا شدن پکیج ها هنگام کار بشه.

۲- خاموش شدن خود به خود پکیج های دیواری

از دیگر مشکلاتی که به صورت عمومی برای پکیج ها به وجود میاد مشکل خاموش شدن پکیج ها هست .

علت این موضوع میتونه کم شدن فشار گاز در بعضی مناطق شهر یا طبقات بالای ساختمان های بلند در پرند وجود داره، همچنین پایین آمدن فشار آب مخصوصاً در طبقات بالای ساختمان ها و دیگر نشتی آب پکیج از قسمتهایی مثل مخزن آب پکیج یا لوله های منتهی به مخزن آب باشه .

برای دلیل دیگه خاموش شدن پکیج ها میشه به ترموستات پکیج ها اشاره کرد که ممکنه درست کار نکنه و باعث ایجاد خاموشی پکیج میشه در نهایت برد الکترونیکی دستگاه هم اگر دچار اشکال شده باشه باعث خرابی و خاموش شدن پکیج خواهد شد.

۳-داغ بودن بیش از حد آب خروجی پکیج

سومین مشکلی که ممکنه برای شما به وجود بیاد و جزو مشکلات مرسوم و معمول پکیج های حرارتی هست داغ بودن بیش از اندازه آب خروجی پکیج ها هست.

پکیج ها دارای یک سنسور حرارتی برای درک میزان داغی آب هستند اسم این سنسور ترموستات است ، به وسیله این ترموستات پکیج ها می توانند دمای آب خروجی خودشان را تنظیم کنند روی دمایی که شما با پیچوندن پیچ تنظیم دما مشخص کردین ، در مواردی ممکن این سنسور خراب بشه و آب خروجی پکیج بیش از حد معمول داغ و یا بیش از حد معمول سرد باشه ، در این موارد نیاز است که این سنسور تعمیر و یا تعویض بشه.

۴- سرد و گرم شدن آب پکیج

یکی دیگر از مشکلاتی که معمولاً برای پکیج های دیواری حرارتی در پرند به وجود میاد اینه که به صورت متناوب آبشون سرد و گرم میشه در حالی که شما آب گرم باز کردید و انتظار دارید از آب گرم استفاده کنید، ناگهان آب سرد میشه و بعد از چند دقیقه یا چند ثانیه آب دوباره به حالت گرم سابق برمیگرده.

از جمله مشکلاتی که باعث به وجود آمدن این حالت در پکیج های حرارتی می شه، رسوب موجود در لوله های آب هست که به تدریج کنده شده و در لوله ها شناور میشه و یا به مخازن حرارتی و منبع میچسبه و باعث میشه که پکیج مصرف انرژی بالاتری داشته باشه برای اینکه بتونه آب رو گرم کنه و برای برطرف کردن این موضوع نیاز هست که بعضی از لوله های کوتاه پکیج تعویض بشه و یا با مواد خاصی توسط تعمیرکار پکیج در پرند رسوب زدایی بشه.

خصوصیات یک متخصص تعمیر پکیج در پرند

تعمیر پکیج در پرند به علت اینکه شهری تازه تاسیس است کار سخت و دشواری است چرا که پیدا کردن یک فرد متخصص و کارشناس در این شهر به آسانی نیست شما را با خصوصیاتی چند از این کارشناسان آشنا می کنیم تا به سهولت یک تعمیرکار حرفه‌ای را از غیر حرفه ای برای تعمیر پکیج خود در پرند شناسایی کنید.

اول از هر چیز یک تعمیرکار باید منصف باشد.

آشنایی کامل با انواع پکیج ها با برندهای مختلف داشته باشد.

توانایی تشخیص کد خطای پکیج را داشته باشد.

بداند علت گرم نشدن آب چیست و عیب یابی صحیحی انجام دهد تا بتواند پکیج را درست تعمیر کند.

بتواند دستگاه را به‌خوبی اسیدشویی کند که به دستگاه آسیبی وارد نشود.