بلاگ

مزایا و معایب داکت اسپلیت هایسنس

داکت اسپلیت هایسنس | 09123449936 | مزایا و معایب داکت اسپلیت هایسنس

امروزه در صنعت تاسیسات سیستم تهویه مطبوع از اهمیت ویژه ای برخودار است. افراد بسیاری بدنبال تجهیزاتی هستند که از نظر تکنولوژی مدرن و پیشرفته باشد و همچنین با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را داشته باشد. داکت اسپلیت یکی از تولیدات در این زمینه می باشد که با عملکرد سرد و گرم می توان جای سایر وسایل با عملکرد مشابه را گرفته است. سازنده های بسیاری در این زمینه فعالیت دارند که گروه تولیدی هایسنس یکی از شرکت های موفق و فعال در این عرصه می باشد. اسپلیت هایسنس طبق جدیدترین فناوری های روز دنیا تولید و در کوتاهترین زمان هوایی مطبوع در محیط ایجاد می نماید. این داکت اسپلیت ها جهت مصارف خانگی، اداری و یا تجاری کاربرد گسترده ای دارند. شما با خرید این نوع تجهیزات براحتی می توانید در تمامی فصول سال همواره هوایی مطلوب ایجاد نمایید. تمامی محصولات هایسنس با گارانتی اصلی در وب سایت ما موجود می باشد، با خرید اسپلیت می توان در بسیاری از هزینه های اقتصادی صرفه جویی نمود.

انواع داکت اسپلیت هایسنس و چگونگی عملکرد

اسپلیت کانالی هایسنس با عملکرد سرد و گرم در ظرفیت های 18000 تا 60000 بی تی یو بر ساعت جهت استفاده در منازل مسکونی، مدارس، دانشگاه ها و دیگر اماکن عمومی که دارای سقف کاذب می باشند و امکان نصب یونیت داخلی داکت اسپلیت وجود دارد، گزینه ای مناسب و ایده آل می باشد. گروه تولیدی هایسنس جهت کاهش مصرف انرژی داکت اسپلیت هایی مجهز به کیت اینورتر نیز تولید می نماید. کمپسور بکار رفته در این نوع داکت ها از نوع روتاری ویژه ی استفاده در مناطق معتدل و مرطوب می باشد و نوع گازهای مبرد بکار رفته در کمپرسور از نوع R22 و R410 سازگار با محیط می باشد. از ویژگی های منحصر بفرد داکت اسپلیت هایسنس قابلیت اتصال به کویل آب گرم جهت تامین گرما در فصل های سرد سال را دارد. داکت اسپلیت هایسنس فضاهایی با متراژ 30 الی 150 مترمربع را به خوبی مطبوع می نمایند.

بخش های اسپلیت هایسنس

داکت اسپلیت هایسنس نیز مانند سایر دستگاه های مشابه از دو یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده است. این دو بخش با استفاده از دو لوله ی مسی با یکدیگر در ارتباطند و از این طریق تبادل انرژی دارند و هوای گرم و سرد را به بخش داخلی ارسال و یونیت هواساز هوا را به داخل منتقل می کند. یکی از ویژگی های مهم داکت اسپلیت هایسنس داشتن فن از جنس پلاستیکی می باشد به همین دلیل این نوع داکت ها حین عملکرد دارای صدای بسیار پایینی هستند و بدون ایجاد مزاحمت برای ساکنین هوای مطلوب و مدنظر را ایجاد می نمایند. یونیت خارجی داکت اسپلیت هایسنس نیز در فضای باز ساختمان قرار می گیرد.

ویژگی های اسپلیت هایسنس

هایسنس یکی از برندهای مطرح در بازار می باشد که محصولاتی با کیفیت بسیار بالا تولید و عرضه می نماید. داکت اسپلیت هایسنس در مدل های معمولی با گرید انرژی A و نوع اینورتر دار تا حدود قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. در یونیت داخلی چند لایه فیلتر هوا وجود دارد که باعث تصفیه هوا می گردد. از دیگر ویژگی های این نوع محصولات می توان به وزن کم، بدنه ی مقاوم، کارکرد فن در سه دور متوسط، کم و زیاد می توان اشاره نمود. داکت اسپلیت هایسنس دارای محفظه درین داخلی و حسگر کنترلی سطح آب می باشد.

گارانتی و خدمات پس از فروش اسپلیت هایسنس

تمامی داکت اسپلیت های هايسنس دارای 5 سال گارانتی کمپرسور، 18 ماه سایر قطعات، با گارانتی زرین در سراسر ایران عرضه می گردد.