خدمات تعمیرات

سرویسکار داکت اسپلیت

سرویسکار داکت اسپلیت

تعمیر داکت اسپلیت یکی از خدمات نسیم سرویس است که در سراسر تهران ارائه می شود. نسیم سرویس با بهره مندی از بهترین تعمیرکاران داکت اسپلیت در سراسر تهران، بهترین خدمات تعمیر داکت اسپلیت در محل را ارائه می دهد. 

در صورت نیاز به تعمیرات و سرویسکار داکت اسپلیت تنها کافی است با شماره نلفن های نسیم سرویس تماس بگیرید تا نزدیک ترین تعمیرکار را به محل شما اعزام نماییم.

تعمیر داکت اسپلیت در تهران با نسیم سرویس

تعمیر داکت اسپلیت یکی از خدمات شرکت نسیم سرویس است که در زمینه تعمیر و نگهداری تاسیسات ارائه می شود. تعمیرات داکت اسپلیت در تهران را به کارشناسان ما در نسیم سرویس بسپارید. کلیه موارد مربوط به تعمیرات داکت اسپلیت شامل تعمیر کمپرسور داکت اسپلیت، تعمیر کنترل داکت اسپلیت، تعمیر برد داکت اسپلیت با کمترین اجرت ممکن انجام می شود.

تعمیر فوری داکت اسپلیت توسط تعمیرکاران نسیم سرویس در سراسر تهران با بالاترین کیفیت انجام می شود. در این مطلب درباره خدمات داکت اسپلیت توضیح داده شده است. سرویس داکت اسپلیت، نگهداری داکت اسپلیت و تعمیرات داکت اسپلیت خدمات محبوب ما در تاسیسات نسیم سرویس است.

در سرویس داکت اسپلیت چه اقداماتی انجام می شود؟

سرویس داکت اسپلیت به صورت دوره ای بسیار ضروری و مهم است. با توجه به اینکه داکت اسپلیت در محیط بیرون و در معرض گردوخاک و آلودگی هوا قرار دارد، به‌مرور زمان منافذ هوا دستگاه گرفته و کثیف می‌شود. قطعاً کثیفی به وجود آمده سبب کاهش راندمان داکت اسپلیت و افزایش مصرف برق آن خواهد شد.

در صورتی که از خدمات سرویس و نگهداری ما بهره مند شوید، به صورت دوره ای کار سرویس داکت اسپلیت و نگهداری داکت اسپلیت توسط کارشناس انجام می شود. در این قسمت خدماتی که در سرویس و نگهداری داکت اسپلیت انجام می شود را آورده ایم :

شست و شوی فیلتر هوای داکت اسپلیت

یکی از اقداماتی که در سرویس و نگهداری داکت اسپلیت انجام می شود، شست و شوی قیلتر هوای آن است. که این کار هر سه ماه یکبار باید انجام شود. همان طور که گفتیم شست و شوی داکت اسپلیت لازم است چرا که به مرور زمان فیلتر آن دچار گرد و غبار می شود.

در شست و شوی داکت اسپلیت پنل داخلی داکت اسپلیت و پنل خارجی آن توسط متخصص و سرویسکار داکت اسپلیت از گرد و خاک پاک می شوند.

بررسی میزان گاز مبرد داکت اسپلیت | شارژ گاز توسط سرویسکار داکت اسپلیت

یکی دیگر از کارهایی که لازم است در سرویس و نگهداری داکت اسپلیت انجام شود، بررسی میزان گاز مبرد آن است. شسیت و شو و بادگیری کندانسور و اوپراتور را نیز نباید از قلم انداخت. در صورتی که داکت اسپلیت دارای کویل گرم است و برای فصول گرم سال از آن استفاده می کنید، لازم است شیرهای آب گرم باز شوند. اگر لین شیرها نیاز به هواگیری داشته باشند باید هواگیری شوند.

شارژ گاز داکت اسپلیت معمولاً با گاز R22 انجام خواهد شد. ولی در داکت اسپلیت های جدید گاز R410A نیز مورداستفاده قرار می‌گیرد. این نوع گاز دوستدار محیط ‌زیست نیز هست. سرویس‌کاران نسیم سرویس با تخصص و دانش کافی تمام امور مربوط به شارژ گاز داکت اسپلیت را به‌صورت تخصصی و حرفه و با تضمین تعمیر انجام خواهند داد.

تعمیر فوری داکت اسپلیت سراسر تهران توسط سرویسکار داکت اسپلیت

تعمیر فوری داکت اسپلیت توسط تیم حرفه ای نسیم سرویس به راحتی امکان پذیر است. چرا که ما بهترین تعمیرکاران را از سراسر تهران گرد هم آورده ایم. سرویسکاران ما در تمام نقاط تهران آماده خدمت رسانی هستند. محدوده خدمات ما در حوره داکت اسپلیت به شرح زیر است :

  • تعمیر داکت اسپلیت شمال تهران
  • تعمیر داکت اسپلیت شرق تهران
  • تعمیر داکت اسپیلت غرب تهران
  • تعمیر داکت اسپیلت جنوب تهران

در هر کجای تهران که هستید برای تعمیر، سرویس و نگهداری داکت اسپلیت با ما تماس بگیرید.

تعویض ترموستات داکت اسپلیت

تعویض ترموستات داکت اسپلیت یکی از مواردی است که در تعمیر داکت اسپلیت توسط تعمیرکار داکت اسپلیت انجام نمی شود. اولین کاری که برای تعمیر ترموستات باید انجام داد این است که از وصل بودن جریان برق به ترموستات مطمئن شوید. بررسی کنید سیم های اتصال به آن درست هستند یا نه. اگر هر کدام از سیم های ترموستات دچار خرابی و سوختگی شده باشد، باید تعویض گردد و سیم نوع جایگزین شود.

همچنین نکته دیگری که باعث خرابی ترموستات کولر گازی می شود، عدم قرار گیری در جای مناسب است. ترموستات نباید در نزدیک جریان هوا قرار بگیرد یا جایی که زود خنک می شود و یا زود سرد. قسمت هایی از خانه که زود گرم می شود جای مناسب برای قرارگیری ترموستات نخواهد بود.

عیب یابی داکت اسپلیت قبل از تعمیرات

هر نوع دستگاه مکانیکی و برقی طول عمری دارد و پس از مدت زمان مشخصی که مورد استفاده قرار می گیرد به پایان عمر خود می رسد. این موضوع اجتناب ناپذیر است اما در بسیاری از موارد می توان عمر مفید این دستگا ها را بیشتر و از اصطحلاک آنان تا جای امکان جلوگیری کرد.

یکی از مواردی که از خرابی زودرس یک وسیله تا جای امکان جلوگیری می کند مشاهده رفتار آن و مقایسه با نحوه کارکرد آن در زمان گذشته است. مواردی که در مواجه با آن ها می توان متوجه بروز مشکل را در داکت اسپلیت شد موارد متعددی می باشند که عبارتند از

  • داکت اسپلیت باد سرد نمی زند.
  • میزان خنکی داکت اسپلیت کم شده است.
  • ریموت کنترل داکت اسپلیت عمل نمی کند.
  • داکت اسپلیت گرمایش ندارد.
  • پنل داخلی داکت اسپلیت (اواپراتور) صدای ناهنجار می دهد.
  • داکت اسپلیت هنگام کارکرد آبریزش دارد.
  • پرتاب باد داکت اسپلیت کم شده است.
  • داکت اسپلیت روشن نمی شود.
  • داکت اسپلیت پرتاب آب دارد.
  • به محض روشن شدن، داکت اسپلیت ارور یا کد خطا نشان می دهد.
  • پنل داخلی داکت اسپلیت یخ زده است.

در صورتی که شما هم از داکت اسپلیت استفاده می کنید و کارکارد آن با مشکل مواجه شده است، می توانید برای تعمیر داکت اسپلیت با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما می توانید با ارائه مشاوره تلفن رایگان در عیب یابی داکت اسپلیت شما، یاری تان کنند.

گاهی نیز برای عیب یابی داکت اسپلیت لازم است به محل شما سربزنند و از دستگاه بازدید کنند. در هر صورت می توان به طور قطع گفت که تعمیرکاران ما عیب یابی داکت اسپلیت را به خوبی انجام داده و سپس برای تعمیر داکت اسپلیت اقدام می کنند.

چرا خدمات تعمیر داکت اسپلیت با نسیم سرویس ؟

  • گارانتی کیفیت خدمات
  • خدمت رسانی سراسر تهران
  • ایاب و ذهاب رایگان سراسر تهران
  • اعزام تعمیرکار به محل سر ساعت مقرر
  • دریافت کمترین اجرت ممکن از مشتریان
  • ارائه خدمات 24 ساعته برای تعمیر، سرویس و نگهداری داکت اسپلیت
  • درخواست تعمیرکار تنها با یک تماس، بدون نیاز به تکمیل فرم و ثبت درخواست

برای انجام هریک از خدمات بالا و نصب، سرویس و تعمیر داکت اسپلیت می‌توانید با دفتر مرکزی ما تماس گرفته تا در کمترین زمان ممکن با اعزام یک کارشناس در جهت رفع مشکل برآییم

سوالات متداول

تعمیر داکت اسپلیت در کدام مناطق ارائه می شود؟

تعمیرکاران داکت اسپلیت نسیم سرویس در سراسر تهران آماده خدمت رسانی به شما شهروندان تهرانی هستند. هرمجای تهران که باشید می توانید از تعمیرات داکت اسپلیت نسیم سرویس بهره مند شوید.

آیا تعمیرکار داکت اسپلیت نسیم سرویس برای هزینه ها فاکتور ارائه می دهد؟

تمام هزینه هایی که برای تعمیر داکت اسپلیت شما دریافت می شود، اعم از دستمزد سرویسکار داکت اسپلیت، هزینه خزید قطعات و … در فاکتور رسمی شرکت قید می شود.

هزینه تعمیر داکت اسپلیت چقدر می شود؟

هزینه تعمیر داکت اسپلیت بسته به نوع خرابی دستگاه و مدل آن می تواند متفاوت باشد. اما نکته ای که وجود دارد، تعمیرکاران نسیم سرویس با کمترین هزینه داکت اسپلیت شما را تعمیر و سرویس می کنند.

آیا تعمیرکار داکت اسپلیت که به محل اعزام می شود، هزینه ایاب ذهاب دریافت می کند؟

خیر. ایاب ذهاب تعمیرکار داکت اسپلیت در سراسر تهران رایگان است. در صورتی که تعمیرکار به محل مراجعه کند و به هر دلیل کار تعمیرات از سمت مشتری لغو شود، هزینه ای جهت کارشناسی از مشتریان اخذ می شود.