بلاگ, خدمات تعمیرات, خدمات تعمیرات داکت اسپلیت, نصب و سرویس و تعمیر داکت اسپلیت

سرویس داکت اسپلیت سقفی

سرویس داکت اسپلیت سقفی

داکت اسپلیت های سقفی یکی از انواع سیستم های تهویه مطبوع ساختمانی هستند که در ساختمان های زیادی در تهران مورد استفاده قرار گرفته است. با تعویض فصل برای اینکه سیستم تهویه مطبوع، متناسب با فصل، هوای سرد یا گرم تولید کند، نیاز به سرویس سیستم تهویه مطبوع داریم. شرکت رادمان با بیش از 10 سال تجربه، سرویس داکت اسپلیت سقفی را با بالاترین کیفیت و در سری ترین زمان ممکن انجام می‌دهد. شما می‌توانید سرویس و تعمیر انواع سیستم های تهویه مطبوع از جمله داکت اسپلیت های سقفی را به ما بسپارید.

پس از تماس و مشاوره تلفنی با مشاوران ما و ثبت سفارش سرویس داکت اسپلیت کارشناسان و تکنسین ما به محل شما مراجعه کرده و تمام کار های لازم برای عیب یابی، تعمیر و سرویس داکت اسپلیت را انجام می‌دهند.

در این شرکت، سرویس تهویه مطبوع و سرویس داکت اسپلیت سقفی در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می‌شود.

در صورتی که شما سرویس های دوره ای را به خوبی و در زمان مشخص انجام دهید، از بروز خرابی های بزرگ و جدی جلوگیری شده و نیاز به تعمیر داکت اسپلیت سقفی ندارید.

سرویس داکت اسپلیت سقفی

همانطور که گفته شد، وجود آسیب های جزئی و کوچک در داکت اسپلیت های سقفی به مرور زمان موجب بروز آسیب های جری تر و بزرگتر می‌شود. اما تکنسین ما در زمان سرویس داکت اسپلیت آسیب های جزئی را با عیب یابیريال تشخیص داده و آنها را تعمیر می‌کنند. همچین برای آماده شدن سیستم تهویه مطبوع برای فصل گرما یا سرما، با تعویض فصل، باید سرویس سیستم تهویه مطبوع را به خوبی انجام دهید. داکت اسپلیت و مینی چیلر از سیستم هایی هستند که به صورت تخصصی تر در این شرکت تحت پوشش می‌باشد. اگر شما برای تعمیر داکت اسپلیت سقفی به دنبال شرکت تخصصی و حرفه ای هستید، همین حالا با ما تماس بگیریدو

پیشنهاد ما به شما این است که سرویس داکت اسپلیت را هر 6 ماه یک بار و با سرد و گرم شدن هوا انجام دهید.

با این کار علاوه بر اینکه سیستم تهویه مطبوع نیز برای فصل جدید آماده می‌شود، طول عمر دستگاه نیز افزایش می‌یابد. زیرا ایرادات جزئی و کوچک، با عیب یابی دقیق، مشخص شده و تعمیر می‌شود.

علاوه بر این ما در این شرکت به قطعات مرغوب و با کیفیت دسترسی داریم و در صورت نیاز به تعویض قطعات در هنگام سرویس داکت اسپلیت، از قطعه ی با کیفیت استفاده می‌کنیم.