خدمات تعمیرات

سرویس فوری پکیج در رباط کریم

سرویس فوری پکیج در رباط کریم

تعمیر و سرویس پکیج در رباط کریم یکی از خدماتی است که مجموعه ی زحمتکش نسیم سرویس با قدرت و دقت زیادی برای مشتریان خود انجام می دهند. زمانی یک محصول مورد اعتماد مشتری قرار می گیرد که دارای خدمات پس از فروش از قبیل سرویس ، تعمیر و سرویس پکیج در رباط کریم باشد زیرا تجربه به ما ثابت کرده است که هر برندی با هر کیفیتی روزی به تعمیر یا تعویض قطعات نیاز دارد و لازم است که از آنها نگهداری لازم انجام شود.

تعمیر و سرویس فوری پکیج در رباط کریم

هنگام نیاز شما به تعمیر و سرویس فوری پکیج دیواری انتخاب یک سرویس پکیج در رباط کریم متخصص مهمترین قسمت از یک کار می باشد زیرا کمک گرفتن از افراد متخصص نه تنها عیب را برطرف نمی کنند گاهی باعث ایجاد خسارات جبران ناپذیری هم می شود. سرویس پکیج  یکی از انواع خدماتی است که حول دستگاه پکیج ارائه می‌شود. متناسب با مدل پکیج شما, حدود ۲۰ تا ۲۵ قطعه در پکیج به کار برده شده است که در تعمیر پکیج, باید این قطعات بررسی شوند. البته متناسب با تبحر سرویس کار پکیج  , خرابی پکیج شما ممکن است به راحتی توسط او تشخیص داده شود و به تبع فرایند کوتاه‌تری برای تعمیر پکیج خود طی کنید.

سرویس پکیج برای انواع برندهای پکیج, به شکلی متفاوت روی می‌دهد. به عنوان مثال سرویس پکیج متفاوت از تعمیر پکیج دیواری بوش است؛ اما یک تعمیرکار پکیج حرفه‌ای, بر تعمیر پکیج اکثر برندها مسلط است و با خیالی آسوده می‌توانید تعمیر پکیج خودتان را به او بسپارید. کلیه تعمیرکاران مرکز مجاز سرویس پکیج برای تعمیر پکیج در رباط کریم از دانش روز دنیا جهت عیب یابی پکیج های مختلف  برخوردار هستند و با عیب یابی دقیق تمام ایرادات احتمالی دستگاه را شناسایی و برطرف می‌کنند. همچنین اگر قطعه‌ای دچار مشکل شده باشد قطعه مورد نظر را با نمونه اورجینال تعویض می‌کنند.

خدمات تعمیر و سرویس فوری پکیج در رباط کریم

در این مرکز کلیه خدمات تعمیرات پکیج به صورت کاملا تخصص و حرفه ای توسط تعمیرکاران متخصص و با تجربه انجام می شود شما می توانید جهت انجام هر یک از خدمات زیر با ما در تماس باشید تا در کمترین زمان ممکن نیاز شما را رفع نماییم. مهم نیست پکیج دیواری خود را از کجا خریداری کرده اید، متخصصان حرفه ای و باتجربه ما خدمات پکیج را برای تمامی مدل ها ارائه می دهند.

تعمیر و سرویس فوری پکیج در رباط کریم

پکیج دیواری، یکی از اجزا اصلی و اساسی خانه شماست. شما برای تامین گرمای خانه و آب گرم مورد نیازتان در زمستان و تابستان  به سیستم گرمایشی همچون پکیج دیواری نیاز دارید.

بازدید و سرویس سالیانه پکیج دیواری شما به کارکرد صحیح و بی‌عیب و نقص آن در تمامی طول سال کمک خواهد کرد. انجام سرویس پکیج  به‌صورت منظم منجر به کاهش ریسک ازکارافتادگی آن در فصول سرد سال و همچنین موجب افزایش طول عمر مفید پکیج شما می‌گردد.

اما با تمام وجود این تفاسیر گاهی مشکلاتی برای پکج دیواری شما پیش می آید که شما به سرویسکار پکیج نیاز پیدا خواهید کرد. و در سطح شهر به دنبال یک سرویس کار پکیج متخصص می گردید.

شما هم می دانید که تعمیرکار پکیج دیواری در تهران بسیار فراوان می باشد و خوب نمی توان تشخیص داد که آنها چند سال دارای سابقه کاری بوده و یا کار خود را به خوبی بلد هستند؟ می توانند دقیق عیب یابی کنند؟ این سوالات بخشی از مهم ترین نکاتی می باشد که مشتری به آن فکر می کند.

به شما توصیه می کنیم که در این هنگامی که به دنبال یک سرویسکار پکیج می گردید بهترین و متخصص ترین تعمیرکار را انتخاب کنید زیرا در چنین شرایطی ممکن است به یک تعمیرکار پکیج  غیرحرفه ای اطمینان کرده و از ایشان درخواست کمک کنید. اما این نکته را در نظر بگیرید که اینکار، غیر از اینکه مشکل پیش آمده برای پکیج شما را به صورت کلی و اصولی برطرف نمی کند، احتمالا باعث تحمیل هزینه های اضافی برای شما نیز می شود.

و باید بگوییم این مرکز مجاز با داشتن سال ها تجربه و استخدام تعمیرکار شوفاژ در حال حاضر رتبه یک را در بین منطقه دارد و همین امر باعث شده است که تجربیات فنی کاران ما برای تعمیرات پکیج دیواری در تهران زیاد شود . این فنی کاران دارای مجوز های قانونی بوده و حتی از مدرک معتبر نیز برای فعالیت خود از فنی و حرفه ای کشور دارا می باشند! ما منتظر اعتماد شماییم! با ما تماس بگیرید.

تعمیر و سرویس پکیج به صرفه است یا خرید پکیج نو ( آکبند ) ؟

روزانه ده‌ها مشتری با ما تماس گرفته و سوالاتی می‌پرسند مبنی بر اینکه آیا پکیج ایشان قابل تعمیر بوده؟ یا راهی جز تعویض آن وجود ندارد ما این امکان را برای تمامی مشتریان خود فراهم آورده‌ایم تا کارشناسان نسیم سرویس با بازدید دستگاه شما با صرف وقت و تجربه تا حد امکان نسبت به سرویس پکیج شما اقدام کنند زیرا هزینه تعمیر پکیج ده‌ها برابر کمتر از تعویض آن با یک دستگاه پکیج دیواری نو است ولی در صورت هزینه‌بردار بودن این مورد و به‌صرفه نبودن آن به شما گزارشی کامل درست و کارشناسانه خواهند داد و این اطمینان را به شما خواهند داد که تعویض پکیج به‌صرفه‌تر از تعمیر آن خواهد بود.

تکنسین های متخصص نسیم سرویس قادر به ارائه انواع تعمیر پکیج دیواری هستند. بنابراین امکان سرویس پکیج شما فراهم بوده و نیاز به نگرانی بابت صرف هزینه چندین برابری جهت تعویض پکیج دیواری و خرید دستگاه جدید نمی باشد.

تعمیر پکیج در رباط کریم

هنوز عده ی زیادی هستند که متاسفانه انجام سرویس پکیج را کاری بیهوده با هزینه اضافی می دانند اما لازم است که بدانید سرویس دوره ای هر کالایی هزینه اضافی نیست بلکه پیشگیری از به وجود امدن هزینه های سنگین یا خسارات جبران ناپذیر می باشد. بهتر است که قبل از خراب یا آسیب جدی به پکیج دیواری به رسوبزدایی و سرویس پکیج دیواری بپردازید.

تعمیر پکیج از جمله اقدامات مهم و ضروری هستند که پیش از کار افتادن کامل پکیج باید به فکر آن باشید. اگر افت فشار آب گرم را احساس کردید یا زمان زیادی برای گرم شدن آب نیاز می شود ، حتما به رسوب زدایی پکیج و سرویس پکیج نیاز دارید. رسوب زدایی باید به صورت کاملا تخصصی انجام شود و نمی توان آن را به افراد بی تجربه سپرد. زیرا اگر جرم گیری پکیج به درستی انجام نشود ، باعث گرفتگی و حرکت رسوب به قسمت های دیگر می شود و مجبور می شوید یک بار دیگر هزینه رسوب زدایی پکیج را بپردازید!رسوب زدایی پکیج ( رسوب گیری پکیج ) را پشت گوش نیندازید ، زیرا حتی ممکن است پکیج و شوفاژ ها را کاملا از کار بیندازد.

فواید رسوب زدایی و سرویس پکیج

  • با انجام سرویس پکیج، به افزایش بازدهی و راندمان دستگاه کمک کرده ایم.
  • با صرف هزینه اندک به منظور سرویس های دوره ای از پرداخت هزینه بیشتر برای تعمیر آن جلوگیری می کنیم.
  • پیش از خرابی و از کار افتادن دستگاه از وقوع آن جلوگیری کرده و نسبت به سلامت یا معیوب بودن پکیج آگاهی پیدا می کنیم.
  • در سرویس و رسوب زدایی پکیج با تمیز کردن دستگاه آن را جرم گیری کرده و ظاهر پکیج زیبا می شود.
  • از کجا بفهمیم که به رسوب زدایی پکیج نیاز است ؟
  • در صورتی که با هر یک از مشکلات زیر مواجه شدید باید به سرعت برای رسوب زدایی پکیج اقدام کنید و با خدمات از ما تماس بگیرید :

فشار آب گرم در دوش حمام و شیر آشپزخانه بسیار کم است

پکیج روشن می شود اما آب به خوبی گرم نمی شود

مدت زمان زیادی طول می شد که آب گرم شود

شوفاژ و رادیاتور ها به خوبی گرم نمی شوند

زمانی که پکیج روشن می شود ، صدای تق تق می دهد

فشار و بار سنج پکیج بی دلیل بالا می رود

در پکیج ارور شماره ۷۰ روشن می شود

سرویس پکیج هر چند وقت باید انجام شود؟

سرویس کامل: در این نوع سرویس پکیج تمامی قطعات مورد بازبینی قرار می گیرند و بررسی می شوند، در این نوع دستگاه به طور کامل سرویس می شود، اگر مدت زمان طولانی از سرویس و رسوب زدایی پکیج می گذرد بهتر است این نوع سرویس را انتخاب کنید تا به نتیجه مطلوب در کارایی آن برسید.

سرویس دوره ای: این سرویس پکیج عموما در بازه های زمانی چند ماهه صورت می گیرد و به دلیل کوتاه بودن زمان بین دو سرویس، کار آن سبک تر است و دستگاه به ندرت دچار مشکل خواهد شد، بهتر است پس از خرید و نصب دستگاه از همان ابتدا با روند سرویس دوره ای پکیج پیش بروید، ساده بودن این نوع سرویس به حدی است که با افزایش تجربه و اطلاعات خودتان نیز می توانید آن را انجام دهید.

هزینه رسوب زدایی (اسیدشویی) و سرویس پکیج

این که میزان رسوبات و جرم های در پکیج چقدر سخت است در هزینه رسوب زدایی و سرویس پکیج تاثیر می گذارد. بعضی مواقع با یک اسید شویی پکیج ساده کار شما راه می افتد اما گاهی رسوب گیری پکیج پیچیده و سخت خواهد بود در نتیجه زحمت فرد سرویس کار بیشتر خواهد بود.

همه ی موارد بالا به صورت کامل توسط گروه فنی نسیم سرویس با کیفیت عالی و بهترین قیمت ها انجام می شود و همچنین آموزش نحوه سرویس آنها برای شما در سایت قرار داده شده است.

هزینه تعمیر پکیج 

یکی از دغدغه های مهم تمام دارندگان پکیج دیواری زمانی که سیستم نیاز به تعمیر دارد، اطلاع از تعرفه تعمیرات پکیج است. اصطلاحا آنها می خواهند بدانند اجرت تعمیر پکیج چقدر است و چه میزان برای آنها هزینه بر است.

هزینه تعمیر پکیج چقدر است ؟ برای جواب این سوال نمی شود همین لحظه هزینه ای ثابت و مشخص اعلام کرد. زیرا تا زمانی که علت و میزان خرابی پکیج مشخص نشده نمی توان هزینه ای را اعلام کرد. بهترین راه برای اطلاع از هزینه تعمیر پکیج تماس با تعمیرکار پکیج است تا پکیج دیواری توسط تعمیرکار مورد بازدید و بررسی قرار گیرد.

تعرفه تعمیر پکیج چگونه محاسبه می گردد ؟

اجرت تعمیرات پکیج طبق یک سری قوانین و ضوابط از پیش تعریف شده توسط مرکز تعمیرات تعیین می گردد. تعمیرکار ما پس از حضور در محل و عیب یابی و بررسی خرابی پکیج از ابعاد مختلف، هزینه تعمیر پکیج را بر مبنای تعرفه تعمیرات پکیج محاسبه می کند.

چه عواملی بر تعرفه تعمیرات پکیج موثر می باشد ؟!

برای اطلاعات بیشتر شما باید بدانید که بطور کلی محاسبه اجرت تعمیر پکیج به نوع و درجه خرابی بستگی دارد. در اینجا به ۳ مورد از عوامل موثر در تعرفه تعمیرات پکیج می پردازیم:

نوع خرابی پکیج 

برای محاسبه تعرفه تعمیرات پکیج اولین اقدام، بررسی و تشخیص نوع خرابی بوجود آمده در پکیج توسط تعمیرکار می باشد، و طبق نوع خرابی لیست قیمت خدمات پکیج را به شما ارائه می کند.

نیاز به تعویض قطعات

دومین عامل موثر در محاسبه اجرت تعمیرات پکیج، نیاز یا عدم نیاز به تعویض قطعه یا قطعاتی از دستگاه می باشد. تعمیرکار ما بدون توجه به سختی و یا زمان بر بدون تعمیر در وهله اول پس از بررسی دقیق تشخیص می دهد که آیا نیاز به تعویض قطعات هست یا خیر!؟ او در حد امکان اولویت خود را بر تعمیر قطعات خواهد گذاشت. درصورت نیاز به تعویض قطعه، هزینه های مربوط به قطعه مورد نظر نیز در محاسبه تعرفه تعمیرات لحاظ می گردد. البته باید در نظر داشت قیمت قطعات در انواع مختلف پکیج می تواند متفاوت باشد. به همین دلیل هزینه تعمیر پکیج ممکن است در برخی موارد با قیمت تعمیر پکیج یا تعمیر پکیج متفاوت شود.

زمان و میزان سختی کار نصب و سرویس و تعمیر پکیج

یکی دیگر از عوامل موثر بر تعرفه خدمات پکیج، میزان سختی کار، و زمان مورد نیاز برای تعمیر می باشد. مسلما هرچه زمان بیشتری جهت عیب یابی و تشخیص خرابی صرف شود و نیاز به مهارت و تخصص بیشتری داشته باشد، هزینه تعمیر نیز بیشتر خواهد بود.

روش پرداخت هزینه تعمیرات پکیج 

پس از اعلام درخواست تعمیرکار پکیج از طرف مشتری، مشاورین نسیم سرویس اطلاعات لازم را از شما دریافت کرده و با هماهنگی قبلی، تعمیرکار به محل زندگی یا کار شما مراجعه خواهد کرد. پس از انجام تعمیرات و محاسبه هزینه ها، قیمت نهایی تعمیرات بشما اعلام شده و اجرت تعمیرات پکیج را در محل به تعمیرکار می پردازید.

برای کاهش تعرفه تعمیرات پکیج چه باید کرد؟!

۱) سرویس دوره ای پکیج

مطمئن ترین راه برای کاهش تعرفه تعمیرات پکیج انجام سرویس پکیج بصورت دوره ای می باشد، چراکه تمامی اقداماتی که برای سرویس پکیج صورت می گیرد همگی از هزینه های گزاف تعمیر پکیج می کاهد

۲) سرویس کامل پکیج

در صورت وجود خرابی در پکیج، تعمیرکار اقدام به بررسی، عیب یابی و تعمیر خواهد کرد ولی درصورتی که دستگاه سالم بوده ولی نیاز به سرویس داشته باشد اقدامات زیر انجام خواهد شد:

سرویس فن پکیج

تنظیم فلنج دودکش

جرمگیری مبدل اصلی

سرویس الکترود جرقه زن

سرویس مشعل

تعمیر کامل پمپ پکیج

تنظیم فشار گاز

جرم گیری مبدل ثانویه

سرویس مغزی شیر سه طرفه

تعویض کلیه اورینگ ها و واشرها ی دستگاه

شستشوی مدار- سرویس پرشر آب و…

۳) کنترل مداوم دودکش

۴) هواگیری پکیج

۵) جرم گیری و تعویض قطعات

نسیم سرویس تخصصی ترین مرکز مجاز سرویس پکیج می باشد که در دارای مجرب ترین تعمیرکارانی می باشد که در سراسر تهران در تمام ایام هفته اماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز می باشد. شما می توانید در صورت بروز هر نوع مشکل جهت دریافت خدمات سرویس و تعمیر پکیج با ما تماس بگیرید.

 جابجایی و نصب پکیج و تعمیر پکیج در رباط کریم | سرویس پکیج در رباط کریم

نصب پکیج بر خلاف سایر وسایل سرمایشی و گرمایشی دیگر باید با دقت و اصولی انجام شود زیرا در صورت نصب ناصحیح پکیج علاوه بر کاهش میزان کارایی دستگاه ممکن است باعث خسارت جانی و مالی شود.بنابراین بهتر است که در انتخاب نصاب پکیج دقت لازم را بکار ببرید تا یک نصب صحیح و اصولی پکیج دیواری برای شما انجام شود.

نسیم سرویس دارای متخصص ترین و با تجربه ترین نصاب پکیج دیواری می باشد که شما می توانید با اطمینان و آرامش خاطر جابجایی و نصب پکیج دیواری را به ما بسپارید.

مکان قابل نصب پکیج  چه خصوصیاتی باید داشته باشد؟

بالای اجاق گاز و سایر وسایل گرمایشی نباشد

حداقل فاصله ی دستگاه با دیوار روبرو یک متر باشد

فاصله ی دستگاه با دیوار یا کابینت مجاور از دو طرف کمتر از ۱۵ سانتی متر نباشد

فاصله ی دستگاه تا زمین نباید کمتر از ۱۲۰ سانتی متر باشد

فاصله ی کلاهک تعدیل دودکش به طور عمودی تا دریچه ی دودکش نباید کمتر از ۳۰ سانتی متر باشد

نکته ی قابل توجه این است که کلاهک تعدیل پکیج دیواری باید حداقل ۳۰ سانتی متر پایین تر از دودکش نصب گردد. تا آن جا که می شود باید دستگاه را پایین تر از دریچه دودکش نصب کرد زیرا زیاد شدن فاصله ی پکیج از دریچه باعث بیشتر شدن مکش دستگاه می شود.

چنانچه می خواهید پکیج را داخل کابینت نصب کنید و قصد دارید از نوع دیواری دودکش دار استفاده کنید حتما درب کابینت کرکره ای باشد چرا که دستگاه برای سوخت نیاز به اکسیژن دارد و با این روش دستگاه قادر است اکسیژن مورد نیاز خود را از محیط تامین کند.

مطالب مرتبط