بلاگ, خدمات تعمیرات, خدمات تعمیرات پکیج, نصب و سرویس و تعمیر پکیج

قیمت تعمیر پکیج

قیمت تعمیر پکیج

عوامل موثر بر هزینه و قیمت تعمیر پکیج

هزینه و قیمت تعمیر پکیج به عوامل گوناگونی وابسته است؛ همانطور که می دانید، پکیج به دستگاهی گفته می‌ شود که وظیفه اش گرم کردن آب برای انتقال به رادیاتورها و همچنین تامین آب گرم مصرفی منزل است. بنابراین چه در مرحله گرم کردن آب و چه در مرحله توزیع آن در لوله ها ممکن است مشکلی پیش بیاید که نیاز به تعمیر داشته باشد. در این میان قطعا هزینه تعمیر پکیج هم برایتان حائز اهمیت خواهد بود. این کار یعنی تعمیر پکیج یکی از کارهایی است که یک پکیج در طول عمر خود در هر سال بایستی از 2 تا 3 بار برای آن انجام شود.

چه مواردی بر روی هزینه و قیمت تعمیر پکیج خانه شما تاثیرگذار است ؟

 

از مواردی که بر روی هزینه پکیج شما موثر است عبارتند از :

1- نوع پکیج : پکیج‌ ها دو نوع دارند: پکیج دیواری و پکیج زمینی. هر دو نوع این پکیج‌ ها نیز به چند دسته‌ ی پکیج گاز سوز، پکیج گازوئیل‌ سوز و پکیج برقی تقسیم می ‌شوند. پکیج زمینی معمولا برای متراژهای وسیع ‌تر استفاده می ‌شود. پکیج گازوئیل سوز اغلب خارج از واحد مسکونی، مثلا در زیرزمین، نصب می‌ گردد. پکیج گاز سوز نسبت به پکیج برقی هزینه‌ ی کمتری را بابت مصرف انرژی به خود اختصاص می‌ دهد و برای مصرف‌ کننده به‌ صرفه‌ تر است. به همین خاطر هر نوع پکیج نیاز به تجهیزات مخصوص به خود دارد و در نتیجه هزینه تعمیر پکیج دیواری با هزینه تعمیرات پکیج زمینی معمولا متفاوت است.

2- برند پکیج : تولیدکننده‌ های مختلفی به ساخت پکیج می ‌پردازند و بهتر است برای تعمیر هر کدام از این برندها به سراغ تعمیرکار متخصص آن برند بروید. از آنجایی که هر برند از قطعات مخصوص خودش در پکیج استفاده می کند، بهتر است برای کمتر شدن هزینه تعمیرات پکیج به دنبال نمایندگی همان شرکت باشید. این نکته را نیز باید گفت که هزینه تعمیر پکیج ایران رادیاتور با هزینه تعمیر پکیج بوتان و دیگر پکیج ها متفاوت است و هر تعمیرکار با توجه به برند و مشکل ایجاد شده برای پکیج، قیمت مخصوص به خود را ارائه می کند. در سایت نسیم سرویس می توانید از لیست قیمت خدمات پکیج مطلع شوید و با خیال راحت درخواست خود را ثبت کنید.

3- نوع تعمیر پکیج : تعمیرکار پکیج ابتدا باید عامل خرابی پکیج را پیدا کند و به اصطلاح عیب یابی پکیج را انجام دهد و سپس هزینه تعمیر پکیج را طبق نرخ اتحادیه تعمیر پکیج به شما اعلام کند. گاهی به دلیل خرابی یکی از قطعات نیاز به تعویض قطعات پکیج خواهید داشت (برای مثال تعویض ترموکوبل و یا دیگر قطعات آن). به همین خاطر یکی دیگر از عواملی که بر تعرفه تعمیرات پکیج تاثیر دارد، هزینه خود قطعات پکیج خواهد بود. مورد دیگری که می تواند بر هزینه تعمیر پکیج تاثیر زیادی بگذارد، قیمت بُرد آن است. برد قطعه ای الکترونیکی است که حکم مغز دستگاه را داشته و هزینه تعمیر برد پکیج با توجه به برند پکیج و نوع آن متفاوت خواهد بود. دلیل بالا بودن هزینه تعمیر برد پکیج این است که قطعات الکترونیکی برای عیب یابی پروسه ای طولانی و پیچیده را طی می کنند که باعث افزایش اجرت تعمیرات پکیج هم می شود.

4- محل سکونت و محل نصب پکیج : عوامل زیادی تاثیر مستقیم بر هزینه تعمیر پکیج دارند و محل سکونت نیز یکی دیگر از این عوامل است. محل سکونت می تواند به دو صورت معنا شود. اولین حالت این است که شما در چه شهری زندگی می کنید. قیمت تعمیر پکیج در هر شهر ممکن است با شهر دیگر تفاوت داشته باشد. حالت دوم می تواند این باشد که محله ای که در آن زندگی می کنید محله گرانقیمتی باشد، که در این صورت هم قیمت تعمیرات پکیج با محله های ارزان تر تفاوت دارد. نکته ای که در مورد منازل آپارتمانی در اجرت تعمیر پکیج تاثیر دارد طبقه‌ای است که در آن زندگی می کنید. این مورد به دلیل اینکه فشار آب تاثیر مستقیم بر روی عملکرد پکیج دارد، می تواند عاملی بسیار مهم در تعیین قیمت نهایی تعمیر پکیج شما باشد.

نوشتن یک کامنت

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز * مشخص شده اند