بلاگ, تعمیر و سرویس کولر آبی, خدمات تعمیرات

قیمت فروش کولر آبی در شهرک آزادی

تعمیر و سرویس کولرآبی در شهرک آزادی

قیمت فروش کولر آبی در شهرک آزادی

بهترین زمان تعمیر و سرویس کولر آبی در شهرک آزادی قبل از رسیدن فصل گرماست. بهتر است در بهار که هوا رو به گرما می رود، قبل از اینکه گرما شدید شود دست به کار شوید و از کولر خودتان بازدید کنید. نزدیک فصل تابستان کم کم افراد زیادی را می بینیم که در پشت بام منازل مشغول تعمیر کولر آبی تهران خود هستند. شما می توانید بررسی کولر را خودتان انجام بدهید و یا این کار را به یک متخصص تعمیرکار برای تعمیر و سرویس کولر آبی در شهرک آزادی و قیمت فروش کولر آبی در شهرک آزادی بسپارید. یکی از عواملی که در سفارش تعمیرات کولر آبی در تهران توسط یک فرد حرفه ای تاثیر دارد، قیمت سرویس کولر آبی در تهران است.

تعمیر و سرویس کولرآبی

کولر آبی بر خلاف کولر گازی این امکان را به شما نمی دهد که بتوانید دما را تنظیم کنید. هوای خنک تولید شده توسط کولر گازی اصولا مطبوع تر است و کولر آبی هر چندوقت (معمولا هر 12 ساعت یک بار) باید خاموش شود و حدود یک ساعت استراحت داشته باشد. با این همه به دلیل مصرف بالای برق توسط کولر گازی و هزینه ی زیاد قبض ها، در تهران بسیاری از مردم ترجیح می دهند از کولر آبی استفاده کنند.

دقت کنید که از نکات مهم و تاثیر گذار بر تعمیر کولر آبی در تهران، سرویس به موقع آن است. پس سرویس کولر تهران و روغن کاری موتور در زمان مناسب و بررسی پمپ کولر باعث می شود که شما بعدا نیاز به پرداخت هزینه هایی مانند تعویض و یا تعمیر قطعات کولر نداشته باشید و البته نگران خراب شدن ناگهانی کولر منزل و تحمل گرمای شدید نباشید.

چه در زمانی که خودتان سرویس کولر را انجام می دهید و چه زمانی که از یک سرویسکار کولر آبی تهران کمک می گیرید، می بایست توجه کنید که چه مواردی باید رعایت شوند. به طور خلاصه می توانید این نکات را در نظر داشته باشید:

  • هرسال قبل از آغاز تابستان و شروع موج گرمای تهران لازم است که تعمیرات کولر آبی در تهران انجام شود تا مصرف انرژی به حد مناسب برسد و عیوب احتمالی رفع شود.
  • سرویس کردن پمپ کولر و روغن کاری آن از مراحل ابتدایی و مهم در بررسی و سرویس کولر تهران خواهد بود.
  • روغن کاری یاتاقان های کولر آبی از قسمت هایی است که نباید حین کار از آن غافل بشوید.
  • روغن کاری نادرست موتور می تواند منجر به خسارت جدی به موتور کولر بشود پس اگر شیوه ی درست روغن کاری را نمیدانید، از تعمیرکار کولر آبی در تهران کمک بگیرید.
  • پوشال های کولر آبی نقشی مهم در ایجاد باد خنک دارند. پس اگر نیاز به تعویض پوشال کولر دارید، حتما این کار را انجام دهید چراکه پوشال ها باید سالم و تمیز باشند.
  • علاوه بر روغن کاری موتور کولر، لازم است که تسمه هم بررسی شود که پاره نشده باشد و یا در نرفته باشد.
  • تنظیم شناور کولر نباید فراموش شود، در غیر این صورت باعث ایجاد اختلال در کار کولر می شود.
  • وجود سایه بان کمک می کند که کولر در محیطی خنک کار کند و مصرف انرژی هم پایین بیاید، پس حتما برای کولر خود

مطالب مرتبط