بلاگ, خدمات تعمیرات, خدمات تعمیرات داکت اسپلیت, نصب و سرویس و تعمیر داکت اسپلیت

مرکز تخصصی سرویس و تعمیر داکت اسپیلت جنرال GENERAL

مرکز تخصصی سرویس و تعمیر داکت اسپیلت جنرال GENERAL - نسیم سرویس

مرکز تخصصی سرویس و تعمیر داکت اسپیلت ( اسپلیت ) جنرال GENERAL

مناسب در شروع فصل گرم به میزان قابل توجهی در کاهش مصرف برق موثر خواهد بود. فیلترها، کویل ­ها و پره ­های اسپیلت به طور مرتب نیاز به تعمیر و نگهداری دارند، تا در طول سال های بهره­ برداری مؤثرتر و کار آمدتر عمل کنند. در صورتی که مرکز تخصصی سرویس و تعمیر داکت اسپیلت جنرال GENEAL مورد توجه قرار نگیرد می­ توان با اطمینان گفت عملکرد داکت کولر دچار یک افت و کاهش مداوم خواهد شد و این به معنی افزایش مصرف انرژی به­ طور پیوسته خواهد بود. سرویس داکت اسپیلت و تعمیر آن امروزه با توجه به افزایش قیمت این دستگاه و مشکلات اقتصادی مردم و همچنین با توجه به دلیل پیچیدگی ساختمان این دستگاه مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان این سیسنم می باشد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

کم شدن مقدار گاز داکت اسپیلت جنرال GENEAL خود با عیب های مختلفی نشان میدهد اما شایع ترین آنها عبارتند از:

  • قسمتی از اواپراتور برف می زند مانند لوله ها و یا پنل داخلی
  • کمپرسور به طور پیوسته و مدام کار می کند
  • سیستم زیاد سرد نمی کند و یا دستگاه باد گرم میزند
  • درجه حرارت لوله ی دهش کمپرسور کم می شود
  • آمپر دستگاه از حالت عادی کمتر می شود
  • گردو خاک و چربی در محل نشت بر روی مدار لوله کشی دستگاه مشاهده می شود
  • فشار قسمت مکش سیستم کم می شود.
  • ممکن صدای ناهنجاری از کمپرسور دستگاه شما شنیده شود.

قیمت سرویس و تعمیر داکت اسپیلت جنرال GENEAL

تعیین قیمت شارژ گاز داکت اسپیلت جنرال به عوامل مختلفی بستگی دارد و یک تعمیرکار تا زمانی که دستگاه را از نزدیک نبیند نمی تواند براورد کاملی از قیمت کند

۱ – ممکن است لوله های داکت اسپیلت یا داکت کولر جنرال شما دارای نشتی باشند پس لازم است که قبل از انجام شارژ گاز داکت کولر نشت یابی و رفع شود . پس هزینه نشت یابی و رفع ان در صورت نیاز می تواند روی قیمت تاثیر گذار باشد.

۲ – مهمترین عامل در قیمت شارژ گاز داکت اسپیلت جنرال شما مقدار گاز مورد نیاز دستگاه شما می باشد . ممکن است یک دستگاه به شارز گاز کامل نیاز داشته باشد و یا به مقدار کمتر نیاز داشته باشد. که این را تعمیر کار قبل از انجام کار اندازه گیری می کند و به شما اعلام می کند.

۳ – ممکن است در حین انجام کار دستگاه شما نیاز به قطعه یا تعویض لوله مسی و یا عایق بندی لوله داشته باشد که هر کدام از این موارد می تواند در قیمت شارژ گاز داکت اسپیلت شما تاثیر گذار باشد.

۴ – نوع گاز یا مبرد مورد استفاده در داکت اسپیلت جنرال ممکن است گاز دستگاه شما از نوع R22 و یا R410 باشد.

سرویس اسپیلت جنرال 

سرویس داکت اسپیلت و تعمیر داکت اسپیلت امروزه با توجه به افزایش قیمت این دستگاه و مشکلات اقتصادی مردم و همچنین با توجه به دلیل پیچیدگی ساختمان این دستگاه مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان این سیسنم می باشد و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.بنابراین در هنگام انتخاب تعمیرکار و سرویسکار داکت اسپیلت باید نهایت دقت لازم را بکار بگیریم به طوری که به جرات می توان گفت که تعمیر داکت اسپیلت از عهده هرکس بر نمی اید و تا حد امکان نباید تعمیر ان را به افراد ناوارد بسپارید بلکه یک تعمیرکار متخصص برای تعمیرات داکت اسپیلت به صورت تخصصی لازم است تا با همه قطعات این دستگاه آشنایی داشته باشد تا بتواند به بهترین نحو ممکن کیفیت اولیه دستگاه را دوباره باز گرداند.

داکت اسپیلت جنرال یکی از بهترین برند ها عرضه شده در بازار است که از عملکرد مناسبی جهت تأمین برودت هوای منازل برخوردار است. اما با وجود این کیفیت  گاهی به مشکلاتی برخورد می کند که اگر سرویس و  تعمیر داکت اسپیلت جنرال را به موقع انجام ندهید ممکن است با مشکلات بیشتری مواجه شوید. درصورتی که نیازمند یک فنی کار متخصص در زمینه سرویس و تعمیر داکت اسپیلت جنرال هستند ما به عنوان مرکز مجاز تعمیر داکت اسپیلت در تهران با سالها تجربه در زمینه نصب شارژ گاز ، عیب یابی، سرویس و تعمیرات داکت اسپیلت جنرال آماده ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به شما می باشد. شما می توانید با کمک تعمیرکاران مرکز مجاز تعمیر داکت اسپیلت جنرال ایرادات را در همان مراحل ابتدایی برطرف کنید، و نگرانی از بابت کند شدن عملکرد داکت اسپیلت و توقف ناگهانی آن در گرمای طاقت فرسای تابستان نخواهید داشت! کلیه تعمیرکاران مرکز مجاز تعمیر داکت اسپیلت جنرال از دانش روز دنیا جهت عیب یابی داکت های اسپیلت مختلف برخوردار هستند و با عیب یابی دقیق تمام ایرادت احتمالی دستگاه را شناسایی و برطرف می‌کنند. همچنین اگر قطعه‌ای دچار مشکل شده باشد قطعه مورد نظر را با نمونه اورجینال تعویض می‌کنند.