بلاگ, خدمات تعمیرات داکت اسپلیت

مرکز تخصصی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت مدیا

مرکز تخصصی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت مدیا

سرویس داکت اسپلیت چگونه صورت می گیرد؟ داکت اسپلیت سیستمی هوشمند و حساس می باشد که تعمیر آن بایستی در اولویت قرار گیرد. هدف از مرکز تخصصی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت مئیا Midea آن است، این وسیله بتواند تا مدتها میهمان منزل شما باشد و با خرابی ناگهانی شما را به دردسر دچار نکند. امروزه تقریبا در تمام خانه ها داکت اسپلیت به چشم می خورد ولی تعداد محدودی از افراد هستند که برای سرویس داکت اسپلیت زمان مناسبی مشخص کرده و آن را مهم می دانند. از این رو در خیلی از مواقع افراد مجبور به خرید مجدد دستگاه می شوند. به همین دلیل است که سرویس تخصصی داکت اسپلیت از اهمیت زیادی برخوردار است و بایستی آن را مدنظر داشته باشید.
خدمات کارگاه نمایندگی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت مدیا نسیم سرویس در زمینه سرویس داکت اسپلیت به شرح زیر می باشد :
1- تعمیر برد داکت اسپلیت ، 2- تعمیر و سرویس کمپرسور داکت اسپلیت ، 3- تعویض کمپرسور داکت اسپلیت ، 4- تعمیر و یا تعویض موتور فن داکت اسپلیت 5- تعمیر و تعویض ترموستات داکت اسپلیت  و… می باشد. در سرویس داکت اسپلیت استفاده از قطعات اصلی و نیروی متخصص بسیار اهمیت دارد در غیر این صورت علاوه بر افزایش هزینه، از کیفیت داکت اسپلیت یا اسپلیت شما کاسته می شود.پس دقت داشته باشید که تعمیرات خود را به دست نیروی متخصص در این زمینه سپرده تا کیفیت کار را تجربه کنید.

هزینه ها در مرکز تخصصی سرویس و تعمیر داکت اسپلیت مدیا

هزینه سرویس و تعمیرات داکت اسپلیت بسته به نوع خرابی متغیر می باشد و باید کارشناسی شود تا هزینه دقیق به دست بیاید در زیر هزینه مواردی از تعمیرات آمده است.اما باید همواره باید بدانید تعمیرات پلن های مختلفی دارد!زمانی به اهمیت این موضوع پی خواهید برد که داکت اسپلیت تان نیاز به تعمیر پیدا می کند.ممکن است حتی ممکن است در حین تعمیر، تعمیرکار پی ببرد که قطعه ای که حتی فکر نمی کردید، دچار خرابی شده است!در این حین چنانچه به این موضوع پی نبرید،می تواند ضرر های جبران ناپذیری را به داکت اسپلیت شما بزند.به طور مثال اگر قصد داشته باشید فیلتر هوای کولرتان را عوض کنید،ممکن است پی ببرید فن بیرونی(کندانسور) به درستی کار نمی کند و متوجه شوید موتور داکت اسپلیت شما نیم سوز شده است.در این حین اگر با یک تعمیرکار حرفه ای در ارتباط نباشید،ممکن است هیچگاه به این مشکل پی نبرید.برای اطلاع بیشتر از قیمت ها می توانید با نسیم سرویس تماس حاصل کرده و از کارشناسان ما قیمت های به روز را دریافت نمائید.همچنین در صورت نیاز می توانید به صورت تلفنی مشکل عمده داکت اسپلیت خود را با ما در میان بگذارید.علت این امر نیز آن است که این کار ،فرآیند تعمیر اسپلیت شما را سریع تر می کند و تعمیر کاران ما می دانند که کلیت مشکل داکت اسپلیت تان چیست و در نتیجه می دانند که قرار است چه کاری را بر روی داکت اسپلیت شما به انجام برسانند.خدمات تعمیرات داکت اسپلیت مدیا MIDEA شامل بخش های بسیاری می شود که در ذیل به بعضی از آنها اشاره شده تا آگاهی شما مشتری عزیز نسبت به آن افزایش یابد. تعمیر و تعویض کمپرسور داکت اسپلیت : پس از اینکه تعمیرکار کولر تشخیص سوختگی کمپرسور را داد حال باید به تعویض کمپرسور اقدام کرد، اینکار امری کاملا تخصصی بوده و باید اصولی انجام شود زیرا در صورت غیراصولی بودن پسامدهایی همچون تولید صدای کمپرسور و یا کوتاه شدن عمر دستگاه و بازدهی کم دستگاه را دارد.همانطور که میدانید کمپرسور قلب اسپلیت ها می باشد.در صورت بروز هرگونه مشکلی در این زمینه می بایست در نظر بگیرید که قطعا از یک شرکت معتبر درخواست تعمیر بدهید.برای تعویض کمپرسور به ابزارهای گوناگونی احتیاج می باشد که تعمیرکار همراه خود باید داشته باشد و در ابتدا پس از خالی کردن گاز داخل دستگاه و قطع کردن برق دستگاه سپس باید سراغ جداسازی کمپرسور بروند و با شعله هوا گاز و داغ کردن اتصالات باید لوله های ارتباطی دستگاه را جدا سازند و موتور را جدا کنند و سپس موتور جدید را در سرجای خود قرار دهد و اتصالات جدا شده را به آن متصل کنند و جوش دهند توجه داشته باشید که در تعویض کمپرسور نباید کمپرسور جدید بیش از حد داغ شود و باید با دستمال مرطوب مرتب خنک شود تا به موتور صدمه ای وارد نشود و پس از جوش کامل باید با گاز ازت شستشو شود و بعد از ان توسط وکیوم هوایی داخل خارج شود و بعد از تمام این کارها نوبت به شارژ گاز دستگاه می رسد که باید به مقدار لازم داکت اسپلیت شما شارژ گاز شود. شما باید در انتخاب تعمیرکار داکت اسپلیت دقت فرمایید، نسیم سرویس با داشتن تکنسین هایی کاردان و با تجربه این امکان را به شما میدهد تا تعمیرات شما به نحو احسن انجام شود.

تعمیر و یا تعویض برد پنل: در صورتی که برد پنل کولرگازی شما قدرت دستور دادن به کمپرسور و یا موتور فن را دارا نباشد و ارور دهد و به تشخیص تعمیرکار معیوب باشد احتیاج به تعمیر و یا تعویض دارد. در این صورت ابتدا تعمیرکار قاب دستگاه را باز کرده و سپس برد دستگاه را با دقت جدا کرده و برای تعمیر به کارگاه می برد و پس از تست های انجام شده مشخص می شود که برد دستگاه قابل تعمیر می باشد و یا خیر. اگر برد قابل تعمیر باشد قطعه معیوب تعمیر می شود و برد را به پنل متصل می کنند و اگر غیر از این باشد برد اصلی دستگاه تهیه شده و بر روی کولرگازی شما نصب می شود.

تعویض خازن: خازن دو صفحه موازی فلزی می باشد که در میان آن لایه ای از هوا یا عایق قرار می گیرد خازن ها انرژی الکتریکی را نگه داشته و به همراه مقاومت ها، در مدار تایمینگ استفاده میشوند.در بعضی مواقع دلیل باد گرم زدن کولرگازی سوختگی خازن است و زمانی می توان تشخیص داد که پنل دستور را به کمپرسور ارسال کند ولی کمپرسور استارت نکند در این زمان 2 حالت وجود دارد که یا خازن سوخته است و یا خود کمپرسور. تشخیص این امر کاملاً تخصصی بوده و توسط تعمیر کار داکت اسپلیت انجام می شود و در صورت معیوب بودن خازن پس از تعویض آن کمپرسور به راه می افتد.

تعویض موتور فن کمپرسور: زمانی که موتور فن کمپرسور سوخته باشد باید برای تعویض موتور فن و یا تعمیر ان اقدام کرد برای تعویض موتور فن ابتدا باید قاب کمپرسور باز شود و پس از قطع برق و جداسازی سیم های ارتباطی فن را از دستگاه جدا سازیم و موتور فن جدید را جایگزین آن کنیم.

باد گرم زدن داکت اسپلیت : آمدن باد گرم از داکت اسپلیت زمانی که آن را در حالت سرما روشن می کنیم چند دلیل دارد که در زیر دلایل آن را ذکر می کنیم:

1- کم شدن گاز دستگاه 2- سوختگی خازن کمپرسور 3- خرابی برد پنل و یا برد کمپرسور 4- از کار افتادن کمپرسور دستگاه در صورت مشاهده باد گرم از داکت اسپلیت حتما با تعمیرگاه مجاز داکت اسپلیت تماس حاصل فرمایید تا بدرتی مشکل کولرگازی شما را تشخیص دهند.همچنین ممکن است مشکلاتی غیر از مسائل بالا برایتان پیش آید.در اینصورت تعمیرکار ما اقدام به امتحان و تست کردن داکت اسپلیت شما می نماید.این امر می بایست با دید فنی صورت پذیرد.

سرویس و تعمیر داکت اسپلیت به همراه تعمیر و تعویض کمپرسور و شارژ گاز داکت اسپلیت

انجام سرویس داکت اسپلیت یکی از مواردی است که باید جدی گرفته شود. سرویس داکت اسپلیت به صورت دوره ای باعث خواهد شد که دستگاه شما سالم و بدون نقص باقی بماند و طول عمر آن زیاد شود. متاسفانه فرهنگ استفاده در ایران در زمینه ی نگهداری از کولرهای گازی هنوز جا نیفتاده تا جایی که شاهد این هستیم سرویس کردن این دستگاه ها گاها چندین سال به تعویق می افتد و این امر منجر به خسارت های ثانویه به کولر می شود. پس ما در همین ابتدا به شما پیشنهاد می کنیم که کار سرویس داکت اسپلیت  خود را به صورت دوره ای و در زمان مشخص حداقل هر شش ماه یک بار انجام دهید تا دستگاه سلامت خود را داشته باشد و بدرستی کار کند. در این صورت شما از هزینه های ثانویه ای که ممکن است در اثر سرویس نکردن داکت اسپلیت رخ دهد داوری می کنید.

طرح ویژه سرویس داکت اسپیلت

همشهریان محترم تهرانی توجه نمائید که با فرا رسیدن فصل گرما چنانچه قصد سرویس داکت اسپلیت خود را دارید،سرویسکاران برای شما طرح های ویژه و تعرفه های قیمتی مناسبی در نظر دارد.خدمات سرویس داکت اسپیلت در تهران در سریع ترین زمان (به دلیل شعبات مختلف نسیم سرویس در شهر تهران) ارائه می گردد.

 

گستره خدمات سرویس و تعمیر و تعویض کمپرسور و ترموستات داکت اسپیلت

ساکنین محترم تهران می توانند از سریع ترین سرویسکار سرویس داکت اسپلیت خود استفاده نمایند.پروسه سرویس دهی سایر شرکت های فعال در زمینه خدمات داکت اسپیلت به علت شلوغی شهر تهران گاها با بد قولی مواجه است و مشتریان زیادی از خدمات این شرکت ها ناراضی می باشند.این در حالیست که مرکز اصلی این شرکت ها از محل زندگی مشتریان دور است.این مشکل با استقرار شعب خدمت رسانی به صورت کامل حل شده است و به سفارشات سرویس کولر های گازی در شهر تهران در همان روز رسیدگی خواهد شد.

مطالب مرتبط