بلاگ

مشکلات کولر گازی

مشکلات کولر گازی

یکی از دلایلی اصلی نیاز به خدمات داکت اسپلیت مرکز خدمات داکت اسپلیت و کولر گازی استاد سرما ، نیاز شما مشتریان گرامی به رفع مشکلات کولر گازی و داکت اسپلیت می باشد . برای اینکه ما بتوانیم مشکلات کولر گازی و یا داکت اسپلیت شما مشتریان گرامی را حل و فصل کنیم بهتر است که به شماره های مندرج در وب سایت ما تماس گرفته و از ما مشاوره لازم را دریافت کرده و منتظر اعزام نیرو های کارشناس و خبره ما در زمینه سرویس داکت اسپلیت و  سرویس داکت اسپلیت سقفی و سرویس کولر گازی و تعمیر کولر گازی باشید .

علت پریدن فیوز کولر گازی در بروز مشکلات کولر گازی

بدون شک شما هم به دنبال علت پریدن فیوز کولر گازی پنجره ای یا دوتیکه هستید؟ آیا اسپیلت شماهم با این مشکل روبه رو شده است و با خاموش شدن ناگهانی کولر گازی مواجه می شود؟ اصلا نگران نباشید چراکه ما با معرفی فیوز مینیاتوری مناسب کولر گازی از بروز این مشکل جلوگیری کرده ایم.

در فصل تابستان و در روز های گرم سال استفاده از کولر آبی و گازی بسیار زیاد می شود و قطعا در برخی مواقع پیش می آید که با خاموش شدن ناگهانی کولر گازی پنجره ای و دوتیکه یا اسپیلت مواجه شوید و ما راهکار هایی را برای این مورد به شما عزیزان آموزش می دهیم. باید دقت داشته باشید که سیم کشی کولر گازی باید درست و با سیم با کیفیت انجام شود که این کار را در حال حاضر اگر توجهی در هنگام نصب کولر گازی نداشته باشید نصاب انجام نمی دهد و در صورت متوجه نشدن شما این مشکلات برای شما پیش می آید.

دلایل پرید فیوز کولر گازی در بروز مشکلات کولر گازی

باید بدانید وقتی که کولر گازی در حال کار می باشد سیم آن برق زیادی را می کشد و در صورتی که آن ضعیف باشد برق دچار نوسان می شود و یا آن داغ شدن و باعث آب شدن سیم می شود! در خوشبینانه ترین حالت فیوز می پرد و نمی گذارد تا آسیب احتمالی بر کولر وارد شود.

در صورتی که به دنبال علت پریدن فیوز کولر گازی پنجره ای هستید باید بدانید که فیوز برای جلوگیری از آسیب رسیدن به موتور و خود یونیت استفاده می شود و وجود آن بسیار ضروری و مهم می باشد.

از دیگر عواملی که نتیجه آن پریدن فیوز کولر گازی می باشد نوسانات برق می باشد که در فیوز های اسپیلت تعریفی شده است که اگر مقدار برق ورودی و در جریان از مقدار پیشفرض کم تر شود آن بپرد و باعث جلوگیری از خطرات احتمالی شود و یا در صورت زیاد شدن جریان برق آن با پریدن از خطر جلوگیری کند.

علت خاموش شدن ناگهانی کولر گازی و مشکلات کولر گازی

علت خاموش شدن ناگهانی کولر گازی می تواند یکی از مسایلی باشد که شما نیز به دنبال آن هستید ما را دنبال نمایید تا با چند لحظه زمان شما را با این امر آشناتر نماییم.

با قرار گرفتن در فصل گرما دیگر مجالی نیست تا هرچه سریعتر کولرهای خود را آماده به کار نموده و شروع به استفاده نماییم با این وجود ممکن است مشکلاتی در سیستم سرمایشی ما وجود داشته باشد که ما از آن بی خبر باشیم ممکن است شما از انواع کولرهای آبی و یا گازی استفاده می کنید که حتما با طرز کار و کارکرد آن آشنایی کامل و یا نسبتا زیادی را دارید. اما مهم ترین نکته در زمان از کار افتادن آن سیستم سرمایشی چه می تواند باشد؟

علت خاموش شدن ناگهانی اسپلیت

فراموش نکنید در صورتی که کولر گازی دارید و روش نمی شود کمی موضوع پیچیده تر از کولر آبی معمولی خواهد بود علت خاموش شدن ناگهانی کولر گازی ممکن است نسبت به نوع آبی آن ، کمی هزینه بر تر، نیز باشد این موضوع را با یک تعمیرکار و یک فرد ماهر در این حوزه مطرح نمایید تا بتواند با بررسی کولر گازی شما بهترین نطر و علت دقیق را بیابد.

دلیل خاموش شدن ناگهانی کولر گازی می تواند به دلیل عوامل مختلفی صورت بگیرد از خراب شدن کمپرسورتان گرفته تا از کار افتادن ترمسوتات و سایر موارد اما این احتمال وجود دارد که مشکل اصلی در برد الکترونیکی شما به وجود آمده باشد.

برد کولر گازی شما اصلی ترین و مهم ترین قسمت در کولر گازی شما می باشد که با نقش مدیریتی خود نقش بسیار مهمی را در راه اندازی و کارکردی در کولر گازی شما خواهد داشت ،

فراموش نکنید که برای انجام تعمیر و برررسی های دقیق حتما از فردی متبحر یاری بگیرید. دلیل خاموش شدن ناگهانی کولر گازی می تواند خراب شدن و کار نکردن قطعه ای به نام اینورتر باشد این قطعه نقش کاهنده مصرف برق را در کولر گازی شما دارد که با خراب شدن آن ، ممکن است جریان برق قطع شود.

مطالب مرتبط