بلاگ, تعمیر و سرویس کولر آبی, خدمات تعمیرات

نصب سایبان کولر

نصب سایبان کولر

نصب سایبان کولر از دسته خدماتی است، که در کنار سرویس کردن کولر آبی بر روی مصرف بهینه کولر تاثیر مستقیم دارد. با نزدیک شدن به ماه‌های گرم سال، نیاز به استفاده از وسایل سرمایشی مثل انواع کولر بیشتر حس می‌شود. یکی از مهم‌ترین اقداماتی که قبل از روشن کردن کولر آبی باید مورد توجه قرار گیرد؛ نصب سایبان کولرآبی بر روی کولرهای قرار گرفته در معرض مستقیم نور خورشید، در جایی مثل پشت بام است. با نسیم سرویس همراه باشید .

قیمت نصب سایبان کولرآبی چگونه تعیین می‌شود؟

قیمت نصب سایبان کولرآبی به عوامل مختلفی از جمله، محل قرارگیری کولر آبی، ابعاد کولر، نوع سایه بان کولر آبی که انتخاب می‌کنید، تجهیزات لازم برای انجام کار و همین طور مدت زمان صرف شده برای نصب سایبان کولرآبی بستگی دارد. هزینه انجام این کار وابسته به موارد گفته شده، در مکان‌های مختلف می‌تواند متفاوت باشد.

مزایای نصب سایه بان کولر چیست؟

نصب سایبان کولرآبی یا آفتاب گیر کولر شاید در نظر اول یک کار غیر ضروری برای آماده کردن کولر جهت استفاده باشد. اما خوب است بدانید نصب سایبان کولرآبی در دسته مواردی قرار دارد که در نحوه عملکرد کولر در ظهر‌های تابستان تاثیر فراوانی دارد. اگر تصمیم دارید که کولر آبی ساختمان یا کولر گازی را مجهز به نصب سایبان کولرآبی کنید، برای انتخاب یک فرد متخصص در این زمینه بهتر است از افراد مطلع کمک بگیرید.

خدمات مشابه نصب سایبان کولرآبی

“نسیم سرویس” فراهم آورنده‌ی یک فضای کاربردی برای ایجاد ارتباط بین مشتریان و متخصصان در زمینه‌های مختلف کاری است. شرایط انجام خدماتی مثل نصب سایبان کولرآبی، نصب سایبان کولرگازی و دیگر اقدامات مشابه این کار، برای رفع هرچه سریعتر نیاز کاربران با انتخاب یک متخصص بر اساس کار خواسته شده در سریعترین زمان ممکن در نسشده است.

در این قسمت به تعدادی از این خدمات اشاره می‌کنیم:

  • نصب کولر آبی
  • سرویس کولر آبی
  • تعمیر کولر آبی
  • نظافت داکت و کانال کولر
  • نصب کولر گازی و اسپیلت
  • سرویس کولر گازی و اسپیلت
  • کانال سازی و دریچه کولر

آشنایی با نصب انواع سایبان کولر

نصب سایبان کولرآبی یکی از عوامل مهم در بهینه‌سازی مصرف کولر آبی است. نداشتن سایه بان کولر، به خصوص در کولر‌های آبی که بر روی پشت بام و در معرض تابش مستقیم خورشید قرار دارند، مانع خنک کنندگی درست آب کولر و در نتیجه جریان باد خنک در دریچه کولر و ساختمان می‌شود. در بیشتر شهر‌های گرمسیر نصب سایبان کولرگازی و آبی در جهت صرفه جویی در مصرف انرژی برق و آب پیشنهاد می‌شود. سایه بان کولر از نظر جنسی انواع متفاوتی دارد؛ از جمله سایه بان کولر برزنتی، پلاستیکی، حصیری و آهنی.

سایبان حصیری کولر

سایبان حصیری کولر یکی از انواع مختلف سایبان برای نصب بر روی کولر‌های مختلف است. جنس چوبی حصیر در خنک نگهداشتن کولر و همین طور ممانعت در نفوذ نور خورشید بر روی کولر تاثیر زیادی دارد. علاوه بر این به دلیل سبک بودن فشاری بر روی بدنه کولر وارد نمی‌کند. سایبان حصیری کولر تا حد زیادی نقش یک آفتاب گیر کولر را مخصوصا در روی پشت بام ایفا می‌کند.

نصب سایبان کولرآبی در چه شهرهایی ارائه می‌شود؟

نصب سایبان کولرآبی در شهر‌های مختلف متناسب با نیاز افراد به وسایل سرمایشی در فصول گرم سال صورت می‌گیرد.

تاثیر نصب سایبان برای کولر آبی

همان طور که در قسمت‌های قبلی اشاره کردیم، نصب سایبان بر روی کولر تا حد زیادی در بهینه‌سازی مصرف انرژی در کولر موثر است. اما سایه بان کولر در موارد دیگری هم موثر است که در زیر به شرح آنها می‌پردازیم.

  • نصب سایبان بر روی کولر انتقال باد خنک به ساختمان را بهبود بخشیده و نیاز افراد به قرار دادن کولر در دور تند و بالا رفتن هزینه مصرف برق را کاهش میدهد.
  • از آنجایی که تابش مستقیم آفتاب بر روی کولر باعث تبخیر سریع آب می‌شود، پس نصب سایه بان کولر در کاهش مصرف آب هم موثر است.
  • هنگام استفاده از سایه بان کولر، شما دیگر نیازی به استفاده از دور تند کولر ندارید، پس فرسایش کولر هم به میزان قابل توجهی کم می‌شود.
  • استفاده از سایبان کولر آبی، از فرسایش و از بین رفتن قطعات و اجزای کولر جلوگیری می‌کند، به خصوص مانع از خرابی و زنگ زدگی بدنه کولر می‌شود.
  • سایبان کولر مانع از نشستن برف و باران روی آن شده در نتیجه بدنه آن سالم خواهد ماند.